RSS
sobota, 16 października 2010

...zapadam  chyba ...czwarty  raz  skasowałam to  co  napisałam  więc pierdziele  i  nie  pisze  . basen  przyjedz , bo  czuje  ze mi odbija  ... szykuje  gawre  i zamieniam  sie  w  niedzwiedzia  . siedzimy  same  z  VI .  dziewczyny  wyjechały na  studia  a  riplej  pracuje  od  rana  do  nocy .nie  cierpie samotnosci . niech  juz  bedzie  zima  bo  wtedy  szybciej  bedzie  wiosna  i  nie  bedzie  lisci  spadajacych  których nie  nadążąm  grabić...a przede  wszystkim skonczy  sie  sezon grzewczy  ...a wiadomo jaki  mam stosunek  do palenia  w piecu  c. o  - seksualny.

12:32, kariatyda_kasia
Link Komentarze (1) »
O autorze